Duży bilbord to kosztowna i nie zawsze skuteczna inwestycja: bywa, że usytuowanie takiej reklamy obniża atrakcyjność otoczenia i psuje piękne widoki. W efekcie potencjalny odbiorca czuje się bardziej zniechęcony do zakupu. Tego efektu można uniknąć, stosując tańsze i mniej nachalne, ale wciąż bardzo skuteczne nośniki reklamowe. Ich wybór jest szalenie duży i każda firma odnajdzie nośnik, który nie tylko zaniesie w świat informację o usługach, ale też swoim charakterem idealnie wkomponuje się w zakres działalności danego przedsiębiorstwa.
Potencjał reklamowy przedmiotów codziennego użytku
Kubki, długopisy, notesy, torby zakupowe - sięgamy po nie niemal każdego dnia. Są obecne w codziennym życiu, dlatego stanowią świetną powierzchnię reklamową. Nie mniej ciekawą opcją są słodycze reklamowe - lizaki, czekoladki czy krówki. Możemy częstować nimi klientów lub oferować przechodniom, bo w końcu kto odmówi, gdy zaproponuje mu się darmowe słodycze? Reklamowe zastosowanie słodkości sprawi, że każda firma będzie kojarzyć się pozytywnie. A koszt zaprojektowania i wykonania takiej reklamy? Niewielki, zwłaszcza w stosunku do korzyści.